Uppdatering

Sry för dålig uppdatering....

Onsdag:
Min såkallade "fredag den 13" jag hade en väldans otur denna dag... allt började med att jag var på min intervju på kulturama. Jag hade tid där kl nio så jag försökarde mig att vara där kvart i. Väl sittandes där är läraren fett konstig så först har han fattat fel sen när ha äntligen kmmer efter en timme så tar han typ alla andra där, fast jag var först... så jag fick äntligen komma in kln halv tolv, två och en halvtimme senare... Lte smått irreterad, men intervjun gick väl bra! sen när jag då ska gå tillbaka till tvärbanan går jag fel men hittade till slut fram till den men då missade jag självklart den med några få meter. Jag vart ju tvungen att åka hem o äta innan jag skulle till min skola eftersom att jag hade missat min lunch, så när jag äntligen kommer hem gör jag mat. Fast sen så bajsra min lillasyster ner hela skötbordet (hon är en månad) så mamma ber mig ta henne efter att hon sköljt av henne, så jag skulle bära henne till sängen och då kissar hon på hela mig... så då var de bara att hoppa in i duschen. När jag kommer fram till skolan hade min mattelektion precis slutat och de var bara engelska kvar, men nej tror ni inte att min lärare ställer in den lektionen... Så jag hann var på skolan i en halv minut innan jag fick gå igen... sen senare på kvällen så passade jag mina två lillasystrar (som jag har på pappas sida, de är 7 och 1 år) de gick bra.
  
Lillasyter Michaela                                  Lillasyter Ella

Torsdag:
var i skolan sen så på kvällen åkte jag och elin till gården och spelade olika spel...


Outfit

Fredag:
Idag var de nationella prov i engelska, de var ganska lätt ibland oc på vissa saker fattde jag typ inte men jag tror nog att de gick bra! Jag har varit och träat på gymmet i en timme med Oliw, de va kul! nu så gör jag typ inget har mest bara tråkigt, fast jag ska äta en grapefrukt nu de är goooott!

Gammal bild på oliw när hon tränar

Love Angelica
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skit va längesen :P

2009-03-13 @ 23:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0