Lööördag

Hejsan allihoppa Angelica hära!
Idag har jag varit hemma hos M, vi kolla på film o så. Sen efter middagen träffade jag Amanda vi åkte till donken o köpte cola sen drog vi vidare o gjorde typ inget. Men de va kul, haha! Nu ligger jag här och väntar på att Veronica Mars ska börja... Och självklart pratar jag med min gullegull bästis kusin Sandra i telen också <3 Haha jag har en jävla energi jag behöver bli av med känner jag... Men nu vet jag inte vad jag sak skriva mer men min dag har iaf varit bra, men jag tycker att ni läsare komenterar inget så KOMENTERA!!! 
Bilder från kvällen, kass kvalite tagen med mobil...

 

 
HAHA Amanda vart blött, lr kissade hon på sig? haha naej!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag blev blöttttttttt -.-

all kärlek till dig <33

2009-03-15 @ 13:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0