Fredag im back

Heejsan :) är äntligen tillbaka till stockholm, gamleby var inte så tråkigt hahah det var den sista gånger vi åkte ditt  lite synd kommer sakna MATEN! inget annant. Så nu sitter jag med ringen jag just blev färdig med , man skulle bestäma vad man vill göra för nått på slöjden så jag gjorde en ring där de står oliw på hhehe är nööjd faktis för satte på lite bling på hela ringen så den skulle bli finare:P. jaa men idag har jag inte gjort mycket kom hem för ett tagsen var och mötte angelica och så passade vi på träna lite så nu är jag lite trött och hungrig så ska dra och käka lite foood och kolla på tv see ya all

love oliwia


min egna ring som är designat by me :P
 
Datanörden

Kommentarer
Postat av: rrahel

HAHAHA trodde det var en nyckel först fast sen fatta jag att det stod OLIW :p :p :d

2009-03-22 @ 21:03:45
URL: http://japo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0