fredag och lördag

igår sov jag då hos oliw! vi hade hyrt film, prom night och Felon. båda var faktist riktigt bra de är inte ofta man lyckas hyra två bra filmer. Jag håller på att fixa till bloggen design så att den blir lite bättre, de kommer ta lite tid men snart så kommer de se bra ut.

Idag så åkte jag med min mormor in till stan för att kolla på balklänning till mig. Men självklart så hade alla butiker stängt så vi köpte maltesers och Vecko Revyn istället och åkte hem. Sen lite senare så möte jag upp Johanna i örnsberg så åkte vi runt lite och de slutade upp i Telefonplan där vi gick hem! nu så sitter vi och hav kollar på melodifestivalen och vi har precis ätit hamburgare. ne skriver lite mer senare, ha de, Angelica!

igår innan jag gick


Olivia och hennes glass!


mmmmm


Johanna


ful bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0