måndag

haha okej vi suger på att skriva inlägg... menmen. idag är de måndag o jag har vart i skolan sen åkte jag till skärholmen för att köpa sommarskor eftersom att jag åker till Grekland den 13sept. och så skulle jag ha ett påar jeans, men som vanligt hittar man inget så jag åkte därifrån med ett par nya trosor o en tablettask till min lillebror där de stog ledsen piller som gör dig glad! aj!aj! för idag så ramlade han ner för ett träd o slog i huvudet i en sten så ahn fick åka in till Astrid Lindgrensbarnsjukhus, så nu har ha bandage runt huvudet och en stor bula! men men så kan de gå. ska försöka hitta på nåt med nån nu har tråkigt :P

ciao ciao Angelica

Kommentarer
Postat av: haha

haha aauuw fett sött med tablett asken :D

2008-09-01 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0